header

header

26 november 2017

VECKA 47 / 2017.

Detta har varit en vecka där benen har fått springa mycket. Många löpturer har det blivit och det gillas. Snön föll och regnade bort på mindre än ett dygn. En resa blev äntligen av och tankar om att julen faktiskt närmar sig slog mig och lite panik över detta faktum fick jag.

Några bilder från min vecka följer nedan.

Rotade fram skorna med dubbar, en pod i lurarna och gick en promenad när kroppen kändes krasslig.

Påbörjade adventsbaket och hela huset doftade advent och jul.

Hade finfin hjälp med bakningen 😍.

Tog mig i kragen & började kolla på fotokurser.

Åkte hem till Värmland & sprang magiska löpturer i soluppgången 😍.

Tog med mig mamma på Sissels jul och vilken konsert!! Helt magiskt och jag rös över hela kroppen när hon tog ton.

 Gick favvorundor och skrattade högt och igenkännande när jag lyssnade på Skärninger & Mannheimers pod. 

Tankar jag haft under veckan:

⭐︎ Hur mycket jag älskar mitt Värmland!!! En gång värmlänning, alltid värmlänning. Om ni sett fredagens avsnitt av Ack Värmland så förstår ni vad jag menar 😉.

⭐︎ Att vi snart går in i julmånaden. Helt ofattbart! Var det inte alldeles nyss det var i slutet av sommaren? Hoppas på minusgrader och frost åtminstone så någon slags julstämning kan börja komma. 

⭐︎ Hur mycket jag tycker om musik med texter som berör ända in i själen. Har väldigt svårt för musik med texter som bara upprepas med någon större mening. Nej, ska jag lyssna på musik vill jag att texten ska förmedla något och beröra mig. 


En ny vecka väntar och minsann tror jag att stjärnor och adventsljusstakar ska få komma fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!