header

header

25 december 2017

VECKA 51 / 2017.

En julvecka som inleddes med massa saker att göra men när mitten av veckan kom drog jag ner på tempot och försökte förstå att det inte var många dagar kvar till julen. Äntligen lediga dagar att se fram emot. Julaftonen kom och gick och blev precis så där mysig som en julafton ska vara.

Ögonblick från min vecka följer nedan:

Ett litet rådjur hade letat sig in i grannens trädgård - mysigt.

Åkte ett skidpass som var allt annat än roligt - men det var i alla fall fint nere på myren.

Försökte tanka energi med en promenad. Det gick väl sådär men....

.... jag såg i alla fall ett vackert gammalt hus.

Masade mig ut på ett stakpass i stenhårda spår när solen var på väg ner.

Sprang min favoritrunda med bitvis barmark....

.... & i ett landskap som såg ut att vara målat av Lars Lerin.

Inledde julaftonsmorgonen med ett rejält styrkepass.....

..... innan det var dags att sätta tänderna i julmaten....



.... & vänta på att klapparna skulle delas ut.

Saker jag tänkt på:

⭐︎ Hur mysigt det är med julen. Att strunta i all hets och bara tillåta sig att varva ner och njuta. 

⭐︎ Skidåkning i all ära men att springa på vintern - älskar det!!

⭐︎ Att det känns så himla bra att äntligen ha bestämt sig för några saker som det funderats på länge, länge.

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!