header

header

6 september 2011

Sommarens sista ros??

Så här fint blommar det utanför farstukvisten just nu. Det doftar underbart och gör att känslan av sommar hänger sig kvar ett litet tag till även om det börjar bli mer och mer höstlikt ute.

I dag har det inte varit en helt 100 %-ig dag för mig. Sov knappt något i natt då det smattrade mot rutan men tog mig i alla fall upp när klockan ringde. Pallrade mig till jobbet men efter 2 timmar där började jag må minst sagt konstigt - blev illamående, blek i fejan och yr i bollen. Det var bara att packa ihop sakerna och köra (mycket försiktigt) hem och bädda ner sig i sängen. När jag vaknade upp 1 timme senare mådde jag betydligt bättre. Mycket mysko måste jag säga men huvudsaken är att det känns bättre och förhoppningsvis är jag på banan i morgon igen. Ska tack och lov till osteopaten i morgon och då ska han få knäcka till både det ena och det andra, inte minst nacken så den här f-bannade yrseln försvinner.

Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!