header

header

14 februari 2011

En tand fattigare.

Har än en gång konstaterat att jag och visdomständer inte är en bra kombination. Har haft en tand på g i över ett års tid och nu den senaste tiden har den behagat att kika fram allt mer. Ve och förbannelse! Passande nog så gjorde den sig till känna när vi var nere i Alperna så till den milda grad att jag inte trodde jag skulle kunna åka skidor. Det hela avhjälptes dock med värktabletter, och då mina vänner kan jag lova att det gått långt. Under förra veckan och i helgen har den dock gjort ondare och ondare så i dag tog jag tag i saken och efter ett besök hos tandläkaren i Falun var eländet borta! Just nu känns det ganska ok, kan i och för sig bero på att halva munnen och tungan är bedövad, vi får väl se hur det känns i kväll.........

Annars har det varit ganska tungt och mörkt för min del efter den underbara semestern. Uppvaknadet i den vanliga vardagen blev kanske lite väl abrupt men nu när tandvärken förhoppningsvis ska försvinna och förkylningen (den 7:e denna vinter) kommer att gå över så kanske allt vänder.

Trevlig alla hjärtans dag önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!