header

header

25 februari 2011

Grattis!!

Hipp, hipp, hurra! I dag fyller världens bästa pappa och morfar år! Vi kommer att fira honom ordentligt när han dyker upp här framemot lunch!

I går inleddes ju som bekant Skid VM i Oslo och herre gud vilken start för di svenske. Hellner och Jönsson var ju helt grymma och Northug också förstås. Jag var helt i extas och studsade upp och ner i soffan och skrek så junior här hemma påpekade: Kan du vara tyst mamma, jag får faktiskt ont i öronen! Ska det fortsätta så är så kommer det bli jobbiga dagar framöver i tv-soffan :). Sambon har dragit västerut till just Oslo i morse och kommer att bevista Skid VM både på lördag och söndag. Det är nästan så man är lite avis, men bara nästan.

Junior och jag kommer att spendera helgen här hemma i sällskap av bästa mormor och morfar. Det kommer att bli en del fika, firande och fristil (sambon är ju inte hemma och vallar) denna helg har jag en känsla av.

Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!