header

header

18 mars 2011

Vårfix!

Även om det verkar som att vintern kommit tillbaka å det grövsta så har jag så smått smugit igång med vårfix här hemma. Det är konstigt men när hösten kommer och mörkret faller så har man inte det minsta lust att fixa inne, man nöjer sig mest med att mysa inne med ljus och värme. Men när dagarna blir ljusare och solen börjar värma då är det som att något händer och vips så är lusten att storstäda och fixa inne tillbaka.

I dag, efter att jag städat hela huset, kände jag ett sug efter att införskaffa lite nya saker till hemmet och tog därför med mig lillan på en shoppingsväng. Det blev lite nya kuddar, prydnadsstenar, kökshanddukar och lite annat smått och gått. Nedan följer ett litet smakprov på vad som fick följa med hem.

Nu blir det till att slappa i soffan och följa prologen från världscupavslutningen i Falun.

1 kommentar:

  1. Bra smak du har på kökshanddukar.... de känner jag igen :-)

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!