header

header

18 maj 2017

Att värmen kom tillbaka.

Veckorna går ju så fort och det är redan torsdag och färdigjobbat för den här veckan. Så i morgon är det ledigt och jag tänker ta det lite piano och göra det jag känner för. När det har varit lite väl mycket så är det rätt skönt att kunna "unna" sig att göra just det. Lyssna på kroppen och ge den tid att varva ner.


I dag på lunchen skulle jag ut på ett MTB-pass (ja det tenderar att bli många sådana nu för det är ju så himla kul!!!) och hade klätt på mig som jag gjort tidigare i vår - ganska mycket kläder alltså. Och det kan jag säga att jag inte skulle ha gjort. Pang sa det efter klockan tolv och så kom värmen tillbaka med stormsteg. Visst var det fantastiskt skönt men oj så svettig jag var när jag kom hem. Det verkar äntligen som det är dags att få träna i kortbrallor på riktigt.

Nu dags att hoppa i säng och se fram emot en helt ledig fredag!! Tjoohoo!! Men först - stänga i kaninen för natten.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!