header

header

13 maj 2017

En riktig ljusglimt!

I morse när jag var ute och sprang tänkte jag: att det skulle nog vara bra skönt att ta en promenad här i skogen med kameran". Massa saker kom emellan och när jag var klar med allt satte jag mig i ute i solstolen. Efter ett litet tag började det krypa i kroppen så jag mindes tanken från i morse, bytte om och drog till skogs.

Det är verkligen bland det bästa som finns att vara där ute i skogen. Helt ensam med sina tankar och funderingar. Få gå där och njuta av sol, värme, sus i tallkronorna, fåglarnas kvitter, naturen som åter sjuder av liv efter den långa vintern. Älskar det!! Jag gick där och funderade och knäppte lite kort när jag kände för det. Mitt mål var en topp och jag tog mig dit, stannade en stund och avnjöt den där fina utsikten.









Och en sak som slog mig var att det är verkligen viktigt att ta till vara på de där tillfällena när man har möjlighet att göra vad man vill. Det är ju det som bidrar till att man mår bra och slipper undan från sina "måsten" åtminstone för en kort stund. Så jag kan verkligen konstatera att min tur där i skogen var en riktig ljusglimt i tillvaron 😊.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!