header

header

26 juni 2017

Nygammal tappning

Första semesterdagen och den blev väl inte riktigt som jag tänkt. Men, men det gäller ju bara att vända det hela till något positivt så brukar det bli ganska bra ändå. Och jag tycker nog att jag lyckades rätt så bra.

Lite småkrasslig och skum så ingen träning i dag tyvärr. När det blir så här tenderar jag att hamna framför datorn och i dag var inget undantag. Drog fram en hårddisk och började bläddra bland gamla bilder. Fastnade i bilderna från första fotokursen jag gick och jag kunde ju konstatera att utveckligen har gått framåt - tack å lov :). Men det är ju alltid roligt att redigera om gamla bilder även om dom inte är några mästerverk. Så håll tillgodo, nedan följer några gamla bilder i ny tappning.




Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!