header

header

2 juli 2017

VECKA 26 / 2017

Första semesterveckan är avklarad och det har varit väldigt skönt att vara ledig måste jag säga. Har fått mycket tid för mig själv och kunde väl ha nyttjat den bättre men äsch - huvudsaken är ju att få vara ledig. Det har även sagts hej då till juni och konstaterats att nu har redan halva 2017 passerat.

Här följer några bilder av vad jag haft för mig:


Körde ett långpass på racern och hamnade bl. a. vid vackra Grängshammar. Älskar den här platsen!


Tog givetvis vara på att finvädret kom tillbaka och löste korsord och läste i solen.


Tog tag i andra sidan på framsidan och grävde, grävde och grävde.


Drog ut i skogen tillsammans med kameran och en klänning i sommarkvällen.



Äntligen kom ett väldigt efterlängtat 😍 paket och givetvis....


.... var jag ju tvungen ut och testa så fort batteriet var laddat 😊.


Jag "offrade" mig och sparkade fotboll med mini-me (bollar är inte min grej).


Det plockades in blommor från trädgården - tillsammans med ranunklar är pioner mina absoluta favoritblommor.


Drog med mig min bästa ut på en löptur och när man själv kör intervaller kan man få till ett bra pass.


Saker jag tänkt på:

⭐︎ Hur värdefull vår tid på jorden är. Hur man verkligen ska ta till vara på varje stund och vara tacksam över vareviga dag man får leva och vara frisk.

⭐︎ Hur mycket jag tycker om att arbeta med kroppen. Att få gräva och ta i, bli svettig och få trötta muskler och få se resultat av det man gör - det är något jag verkligen gillar!

⭐︎ Hur omtänksam vår dotter är. En kompis hade ramlat olyckligt på studsmattan och fått en spricka i armen och gips. Ja då ville så klart lilla godingen här hemma köpa en krya-på-dig-present och cykla dit med. Blir alldeles varm i hjärtat över hennes omtänksamhet ❤️.

Nu är det bara att ladda för ytterligare en veckas ledighet!

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!