header

header

16 juli 2017

VECKA 28 / 2017.

Ja men så har då ytterligare en vecka av semestern avverkats i rasande fart. Ljumma sommarkvällar är utbytta mot kyliga höstkvällar verkar det som och isvindarna fortsätter att lura oss på sommaren. Vi har haft huset fullt av släkt och vänner och hängt en hel del - precis som det ska vara på sommaren.

Bilder från min vecka följer nedan:


Började (som vanligt) min vecka med en morgonpromenad i solsken 😊.


Besökte Leksand sommarland och blev positivt överraskad. Åkte zip-line och umgicks med vänner.


Var på fotoutställning och fick äntligen se Nick Brandts mästerverk. Obeskrivligt magiska bilder!!


Det firades att vi fick en 10-åring här i huset. 


Vi besökte kalkbrottet i Dalhalla.....


.... för att lyssna till fantastisk underhållning av många duktiga artister....


.... och såg en magnifik solnedgång över Siljan på väg hem i sommarnatten.


Inledde helgen med en promenad i härligt solsken.

Saker jag tänkt på:

☆ Att tiden går på tok för fort. Jag har redan varit ledig (eller inte helt ledig då jag gjorde misstaget och tog med jobbdatorn hem - inte min bästa idé....) i tre veckor. Hur gick det till??

☆ Att jag verkligen önskar att jag visste vad jag vill göra med mitt liv. Tiden bara går och jag funderar massor utan att egentligen komma fram till något? Fler som känner igen sig eller är det bara jag som är så fruktansvärt obeslutsam??

☆ Att jag nog är en av få som inte sett Game of Thrones - men nu har jag börjat kolla och oh my!! Herrejösses vilken kanonbra serie - får väl erkänna att jag är helt fast 😊.

Dags att ladda för en vecka med jobb!

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!