header

header

17 december 2017

VECKA 50 / 2017

Detta var veckan då inköp av klappar blev klart. Det blev många turer i skidspåren och en magisk soluppgång upplevdes. Ett positivt och överraskande besked togs emot (& satte griller i huvudet kan jag lova). Det stökades, fixades och umgicks med de bästa vännerna. Tredje ljuset tändes och julefriden började infinna sig.

Ögonblick från min vecka följer nedan:

Lyssnade på julmusik & började slå in klapparna.

Tog mig ut på skidorna & fick en fin tur.

Klädde granen & det blev mysigt hemma.

Var tidigt ute i spåret & fick åka på manchester.

Gjorde julgodis & fick till en makalöst god fudge.


Än en gång tidigt ute i spåret & fick uppleva rosa himmel, många minusgrader.......

..... & en sol som letade sig upp över trädtopparna.

Pimpade en jultröja till junior & sydde fast bjällror.

Saker jag tänkt på:

⭐︎ Hur skönt det ska bli med julledigt. Är trött och sliten och ser fram emot oplanerade dagar och tid för återhämtning.

⭐︎ Att åka skidor när solen går upp. Det är så makalöst vackert och en svårslagen känsla när man är där ensam ute i spåret.

⭐︎ Hur glad och tacksam jag är över att ha de bästa vännerna i mitt liv. Så fattigt och trist livet vore utan fina vänner vid sin sida. Och jag är så in i bomben tacksam över mina fina vänner som alltid finns där för mig och förgyller mitt liv. 

Dags att ladda för några dagars vardag innan en skön ledighet väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!