header

header

25 juli 2010

Längtar!

Nu har jag fått nog, nu vill jag att min familj ska komma hem! Har varit själv sen i onsdags och nu har jag fått så mycket egentid att t.o.m. jag är nöjd. Dom första dagarna bara svischade förbi, visst längtade jag efter sambon och dottern men jag hade fullt upp. Det var jobb, träning samt att fixa allt så jag skulle kunna ta det lugnt och njuta nu i helgen. Helgen ja, nu är det söndagkväll och det enda jag kan säga är att visst är jag utvilad, visst har jag tränat, visst har jag njutit av att få ha min ordning och ha tyst runt mig, visst har jag läst böcker, visst har jag sett på filmer och lyssnat på musik men nu är jag LESS. Jag vill inte ha mer egentid med mig själv, jag vill inte se fler filmer, jag vill inte ha tyst runt omkring mig. Jag längtar så jag kan dö till i morgon när min sambo och mitt lilla troll kommer hem! Saknar er rejält ska ni veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!