header

header

1 september 2010

Nästäppa & önskedrömmar.

Så var september här och med denna höstmånad kom en förkylning utan att jag beställt det. I bland är livet fullt av "trevliga" överraskningar. Vanligtvis när jag blir förkyld så brukar jag få panik med stort P för då kan jag ju inte träna. Den här gången känns det lite lika panikartat för på sistone har det gått tungt och motivationen att träna har trutit så ett avbrott var nog ganska välkommet (fast att avbrottet skulle bero på en förkylning hade jag kunnat vara utan). Nåja, vad är väl en bal på slottet.......... Förhoppningsvis så kommer jag att känna mig supersugen och supermotiverad att träna igen när jag blir frisk! Inget ont som inte har något gott med sig! (hoppsan vad klyschorna står som spön i backen idag)

Sitter just nu och njuter av lugnet här hemma. Min käre sambo har varit vänlig nog att avlägsna sig själv och lillan så jag skulle få lite tid själv. Min egentid fördriver jag på bästa sätt: surfar på Blocket och spanar på Volvo XC60. Jo, ni läste rätt, jag surfar på bilar! En XC60 är verkligen supersnygg och superdyr men en svart sån står högst på min önskelista. Tror inte tomten kommer att ha med sig en sådan bil i sin säck när det blir jul så min hjärna går för högvarv hur jag ska få ihop det finansiellt för att kunna skaffa mig just en sådan bil. Tips för hur man tjänar snabba cash mottages tacksamt!

Nu ska jag surfa in på Blocket igen och drömma vidare!

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!