header

header

11 november 2011

Fredag.

God morgon! I dag är det sannerligen en god morgon då både jag och den lilla har sussat sött i våra sängar i natt. Ingen brist på sambo här hemma eller fullmåne har märkts av och det var gôtt. Ska väl erkänna att jag tittade både en och två gånger extra bakom dörrarna när jag skulle gå och lägga mig. Skyndade mig även att stänga ögonen riktigt fort efter att jag släckt lampan :).

Morgonen har börjat soft här hemma, frukost och tv-tittande har vi klarat av hittills. Ska dock sätta Emma i vagnen och ta en promenad - skönt att komma ut en sväng och få en forsatt bra start på dagen (ska bara klicka hem lite justämning från Adlibris först). I dag kommer det bli en bra dag, det känner jag på mig!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!