header

header

8 april 2014

Att få visa den finaste.

Berättade ju häromdagen att jag hittade den där magiska platsen där ute i skogen. Platsen där ljuset var fantastiskt. Platsen som fick mig att hoppa av glädje. Och där jag fick fotografera den finaste <3.

Först ville hon inte att jag skulle visa någon bild. Utan hon ville fundera lite först. I morse när vi satt och slappade innan skola och jobb fick hon se en av bilderna. Då hade hon funderat klart och jag fick lov att visa en bild här. Goa unge!

Så här kommer en av alla fantastiska bilder min kamera lyckades fånga på den finaste där ute i värmlandsskogen.


Dags att ta tag i dagen och plugga lite bildkommunikation :).

Trevlig tisdag!!

6 kommentarer:

  1. Fantastisk vacker bild på en vacker dotter! Verkligen jättefint!
    Önskar du bodde närmare då skulle jag vilja att du tog foto av lilla loppan.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen, tusen tack!!!! Åh, vad glad jag blir. Det skulle varit en ära att få tagit bilder av din fina dotter.

      Ha en riktigt bra dag!
      Kram Carina

      Radera
  2. Jättefin bild på finaste Emma! Och så många härliga bilder du visat från Värmlandsvistelsen.

    Ha det så bra!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta rara!!

      Ha det bra du med!
      Kram Carina

      Radera
  3. Å, fantastisk bild! Ljuvlig. Så vackra färger. Emma är så vacker och lyser där i Värmlandsskogen.

    Underbart!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack fina!!

      Ha det bra!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!