header

header

11 april 2014

Har experimenterat lite....

Alltså denna fredag!! Jag vet inte vad jag ska säga men den är bara så.... Så bra, helt enkelt. Solen skiner, tvätten hänger ute, huset är städat, kroppen är trött efter ett bra löpass med M i morse och humöret är på topp!! Det känns bara riktigt bra :).

Har en massa saker jag vill göra. Massa nya projekt. Ett började jag så smått med i går. Rekade lite saker jag behöver inför en fotografering jag vill genomföra. Fick en snäll vän att ställa upp som modell när det är dags. Ska nog ringa till mamsen och se om jag kan involvera henne också. Jag har bilderna i huvudet och om jag lyckas få till dom som jag föreställer mig. Åh, dom kommer bli så fina :). Det är roligt det där. Att få genomföra sina idéer. Att få utlopp för det där kreativa som finns inom en.

Häromdagen hade jag några idéer som jag gått och funderat på en längre tid. Några bilder jag ville testa att ta. Så vad gör man? Tja, när man inte har en modell tillgänglig. Då är det bara att ta fram stativet, ställa sig själv framför kameran och börja plåta.

Vet inte om bilderna blev exakt som jag tänkt mig men man måste ju börja någonstans. Det är ju det där. Man blir inte bättre om man inte övar, övar och åter övar. Och så är det ju väldigt roligt att experimentera lite :)



Önskar alla den bästa starten på helgen!
Kram Carina.

8 kommentarer:

  1. Vad läckra kort, verkligen så coolt!
    Vad kul att du har så mycket inspiration och att du övar, som sagt det är ju det som ger resultat.
    Jag gillar modellen jätte mycket <3
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Bodil!! Blir så glad :).

      Hoppas allt är bra!
      Kram Carina

      Radera
  2. Hello beautiful!
    Så vackra bilder Carina. Jätteläckra!

    Tänker på er och hoppas ni har det bra i solen, i New York!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!! Dina ord värmer!!

      Snart är vi i N Y. Inte många veckor kvar nu :).

      Ha det bäst! kram Carina

      Radera
  3. Jättefina bilder, älskar också att experimentera med kameran när jag fått en bild i huvudet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Visst är det roligt att experimentera. Och du är ju så duktig med kameran.

      Ha det bra!
      Kram Carina

      Radera
  4. Åhhh, jag blir så glad av att läsa ditt inlägg Carina! Så mycket glädje och kreativitet. Jag blir alldeles varm inombords. Och du är en fantastiskt duktig fotograf vännen.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så mycket!! Jag blir alldeles varm inombords av dina ord <3.

      Hoppa allt är bra och att din satsning går bra.

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!