header

header

15 april 2014

En stund i solen.

Att titta på avslutande delen av Harry Potter-filmerna där min största fobi har en stor roll sent en kväll.  En kväll då jag tränat senare än vanligt och när månen visar sig stor och rund. Då är det lätt hänt att det inte går att sova. Då händer det att sömnen inte kommer förrän vid halv två och ögonen vaknar redan halv sex. Precis så såg det ut för min del i natt. Inte många timmars sömn men på något sätt går det ändå.

Tur att jag hade vila från träningen i dag för jag tror ärligt talat inte att det hade varit det bästa för kroppen denna dag. Men då solen strålade var jag ju bara tvungen ut en sväng mitt på dagen. Fastän det blåste och friskade i rejält så blev det en skön powerwalk över åkrarna. Och när jag kom i lä. Åh, då värmde solen och det kändes nästan som en sommardag. Härligt!








Full fart resten av dagen. När ska det lugna ner sig egentligen?? Tycker det bara blir värre och värre. Avslutade dagen med att följa med Emma på träning. Riktigt kul att hon själv vill. Det gäller att ställa upp så länge det varar :).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!