header

header

6 augusti 2017

VECKA 31 / 2017

Det har varit en vecka där det varit mycket upp och ner både vad gäller väder och annat. Tänkta planer har kullkastats och inte blivit riktigt som det var tänkt. Hösten har påmint oss om sin ankomst då morgnarna varit kyliga och bjudit på krispig höstluft. Men även sommaren har visat sig och gett oss sol och bad och lust till utflykter.

Lite av vad jag haft för mig kan ni se nedan.


Gick ut i trädgården och njöt av doften från rosorna.


Lapade sol och läste en oväntat bra bok.


Fick en supergod spontanmiddag hos fina vänner.


Besökte Silvbergs gruva och häpnades än en gång över hur fint det är där. Väl värt ett besök om man är i krokarna.


Hängde nere på bryggan med världens bästa där vi solade och badade. Dagar när dom är som bäst!!


Var ut till Vaxholm och kollade bl. a. in fästningen.....


.... och superfina hus som låg bakom mysiga grindar.....


..... och njöt i solen nere på kajen där båtarna kom och gick.


Inledde söndagen med en powerwalk och sen ett pass på rullisarna - älskar´t! Speciellt när man kan åka i kortärmat och korta tights OCH har sylvassa stavspetsar 😍.


Saker jag tänkt på:

⭐︎ Hur mycket man uppskattar dagar med sol och bad. Vi har haft på tok för lite av dem den här sommaren.

⭐︎ Att även om det inte blir exakt som man tänkt sig kan det bli bra ändå. 

⭐︎ Hur dålig jag är på att bara slappa och ta det lugnt. Det liksom kryper i hela kroppen när jag försöker och det känns inte riktigt bra när jag inte gör något. En sak att jobba på kanske?? 

Nu återstår endast en vecka av året sommarsemester (hur i all världen kunde dessa veckor gå så fort??) och den veckan tänker jag verkligen ta till vara på!

Ha det fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!