header

header

13 augusti 2017

VECKA 32 / 2017

Sista semesterveckan har avverkats och det är dags att stänga dörren till ledighet och fria dagar för det här året. Lite vemodigt känns det måste jag erkänna men man får vara tacksam för de fina dagar man haft.

Sista veckan blev en lugn vecka och lite vad jag haft för mig finns på bilderna nedan.


Tog en morgonpromenad och hösten kändes väldigt nära.


Hann med en cykelrunda med den bästa jag vet ❤️.


Var rastlös och hann med promenader i skogen.


Såg en himmel som brann och var oerhört vacker.


Tog ut MTB:n och körde en fin runda.


Klev i de slitna tofflorna och gick ner till älven.


Hittade fina blommor och var ju tvungen att föreviga 😊. 


Tillbringade dagarna tre med att enbart fota, fota och fota!


Saker jag tänkt på:

⭐︎ Att även om jag inte vill erkänna det så vill jag inte ha vardag riktigt än.

⭐︎ Hur makalöst och obeskrivligt roligt det är att träffa nya och gamla bekantskaper som delar ens intresse för att fota.

⭐︎ Vilken fantastisk kuliss naturen är och vilka oändliga möjligheter den bjuder.

I morgon dags att bita i det sura äpplet och acceptera att det är vardag igen.....
Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!