header

header

27 augusti 2017

VECKA 34 / 2017

Sista sommarlovsdagarna avverkades och det var dags för skolan igen. Mellanstadiet börjades och jag kunde inte begripa hur det gick till. Jag fick till en bra vecka vad gällde träningen och spenderade veckoslutet på den bästa platsen jag vet. Och jag tog årets första dopp i en sjö - rejält uppfriskande i både vatten och luften - men jag gjorde det!!

Vad jag haft för mig kan ni se på bilderna nedan:


Upptäckte att det fortfarande slår ut nya blommor i trädgården.


Flyttade åter ut "gymmet" på altanen.


Körde rensning och arbete i trädgården - något jag tok-gillar!


Sprang favoritrundan och upptäckte spår från björn 😳.



Åkte till mitt paradis och såg en fantastisk solnedgång 😍.


Mös inne i stugan med både brasa och tända ljus.


Fotade i dagens sista ljus.


Var ute tidigt och såg dimmorna dansa över sjön - bland det vackraste jag vet.


Kröp ner i riset och fotade i morgonljuset.


Körde favvo-rundan på rullisarna 🇸🇪 → 🇳🇴 → 🇸🇪.


Drog med mamma och junior ut i skogen på picknick.....


..... med saft och bullar så klart.


Fick uppleva ännu en morgon med täta dimslöjor och...


..... klafsade runt på myren utan stövlar med kameran i högsta hugg 😊.

Saker jag tänkt på:

⭐︎ Att sensommaren/hösten är min bästa tid. Älskar när det är friskt i luften och man kan träna utan att bli toksvettig och toktörstig. Och att sen naturen blir obeskrivligt vacker är ju bara som en stor bonus.

⭐︎ Att jag ÄLSKAR mitt paradis. Jag önskar verkligen att jag kunde spendera mycket mera tid där.

⭐︎ Att jag ska bli bättre på att bara göra saker utan att känna efter. Har en förmåga att tycka vissa saker är dryga att göra men när jag väl gör dem så blir allt så himla mycket roligare. 

Dags att försöka ladda för en ny vecka med jobb och vardag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!