header

header

3 september 2017

VECKA 35 / 2017

Denna vecka har bestått av fullspäckade dagar, en längtan efter någon som var bortrest, en glädje över en hemkomst och en massa annat så klart.

Kameran har fått vila men en kort summering i bilder av veckan följer nedan:


Inledde veckan med ett rullispass i fin fint höstväder 😍. 


Hårbollen rastades så klart.


Ridning genomfördes i regn (själv satt jag inne i bilen och tittade på).


Ännu mera dagar med finväder och jag drog till skogs....


..... för att vara ute och....


..... för att ta bilder och filma 😊.


Passade också på att sitta på en sten i solen och njuta. 


Det är fantastiskt vackert där ute i skogen.


Testade dubbelexponering i kameran - något jag verkligen vill lära mig.

Den här veckan har jag inte funderat på något särskilt till min lista så den får vänta till nästa vecka helt enkelt. 

I dag ska det bestämmas om en resa blir av, ändras eller skjuts på framtiden och så ska en kropp som beter sig mysko försöka kureras. 

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!