header

header

14 september 2017

Bilder.

Dagarna blir allt kortare och mörkare för var dag som går. Regnet kommer i oberäkneliga skurar och smattrar mot rutorna. Luften blir så där hög och klar. Det är svårare att ta sig ut och lusten att sitta inne och kura blir allt större. Det är höst och jag gillar det!

Mer lust att sitta inne och kura som sagt men inte lust att sitta sysslolös. Nej för en rastlös själ som mig passar det utmärkt att få tid att sitta med bilder från i somras. Och bilder som väntar på att redigeras det har jag. Massa bilder och jag ser fram emot höstrusket och tiden tillsammans med datorn och redigering. 

Nedan följer några av de bilder jag hunnit med att redigera. 


"Allra käraste syster" fick bli titeln på denna bild.


Här testade jag mulitexponering direkt i kameran - något jag verkligen vill lära mig mera av.


Här är en av alla bilder jag tog i det där ödehuset - ett hus som fascinerat mig men som jag troligtvis inte kommer återvända till.....

Hoppas ni alla har haft en bra vecka och får en fin helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!