header

header

17 september 2017

VECKA 37 / 2017

Den här veckan har gått i en rasande fart och det känns som jag inte riktigt hunnit med. Det enda jag har gjort är jobbat, tränat, skjutsat hit och dit och fixat allt som ska göras här hemma. En ganska vanlig vecka egentligen men det blir lite extra när man har allt ansvar själv. Men ibland kan det vara skönt att veckorna går fort - särskilt när man väntar på att någon ska komma hem.

Några bilder av vad min vecka innehållit finns nedan:


Passade på att ta en långpromenad med en pod i lurarna när det var vilodag från träning.


Lagade mat från ICA:s matkasse och denna rätt var en riktig hit!


Lyckades tima in MTB-passet mellan två regnskurar och fick inte en droppe på mig 😊.


Följde med junior till ridningen & pratade med andra föräldrar när barnen fick rida ut.


Beställde bilder och förnyade i fotoramarna här hemma (bilden uppe till vänster är en av mina favoriter - i love it!!)


Vi hade inget att göra och junior tyckte vi skulle gå ut och fota - jag var inte sen att hänga på 😀.


Sprang ett långpass på söndagsmorgonen och njöt av det allra bästa höstvädret. 

Saker jag tänkt på:

☆ Hur skönt det är att kura inomhus om kvällarna. Naturligtvis tycker jag om ljusa, ljumma sommarkvällar men att få krypa under en filt och mysa med ljus inne medan mörkret faller, är inte fy skam det heller. 

☆ Var kommer alla f-bannade bananflugor ifrån?? En av de saker som kan driva mig till vansinne (jag gillar dem INTE!!!)

☆ Mitt största huvudbry: vad jag ska bli när jag blir "stor". Skulle verkligen behöva en uppenbarelse och få veta bara så där att det där, det är vad jag ska syssla med. 

Dags att ta tag i tvätthögen och sen njuta av att det är helg och ledigt!

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!