header

header

30 augusti 2009

Förkylt i Fagerås

Vi var välkomna till Fagerås så här har vi varit sen i fredags. Som jag befarat har jag även blivit superförkyld, detta trots en rejäl kur av vitlök, esberitox, c-vitamin, molkosan, te....... men vad hjälpte det. Ja, ja inte så mycket att göra mer än gilla läget. Det är dock drygt för jag hade planerat jordens träningshelg här hemma men man får väl ta det senare i höst. Emma är också förkyld men hon verkar vara ganska pigg och det är huvudsaken.

Vi har inte gjort så mycket, det har regnat en del så vi har passat på att vara ute mellan regnskurarna. I dag är det en strålande sol på himlen så då blir det nog en heldag ute eller kanske inte. Jag funderar starkt på att ta en sväng in till Karlstad och Mitt i city - ett superfint shoppingcenter. Jag var till utkanten av Karlstad i går när jag var till Bergvik. Såå himla skönt att få gå och strosa själv utan att behöva köra rally med barnvagnen för att förhindra Emma från att dels hoppa ur den och dels dra ner allt som råkar komma i hennes väg :) Jag hittade hur som helst en vinteroverall och lite mössor till Emma och inte mindre än (blunda nu Marcus) 3 blusar till mig själv!!!! Skönt när man kan fynda!

Nu ska jag ta mig en rejäl promenad och se om jag kan piggna till lite.

Soliga hälsningar från Fagerås-sola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!