header

header

23 november 2009

Energi.

Efter en minst sagt sömnlös natt och en förmiddag i koma så återkom min länge saknade energi. Detta efter 1 timme i soffan fylld av spänning och romantik - pratar naturligtvis om boken jag läser just nu (Ljudet av ditt hjärta). I bland behövs det inte mycket för att vända en lite småtrist och seg start på dagen :) Det blev lussebullsbakande och städning av alla köksskåp (med lite assistans från lilla hjälpredan naturligtvis), dammsugning i hela huset och strykning av helgens skörd av tvätt - känner mig faktiskt lite nöjd nu!

Den här veckan är det kortvecka för både mig och lillan. På onsdag efter lunch bär det av till mamma och pappa i Värmland. Det ska bli så himla skönt, har planerat att vila upp mig, träna och bara vara. Hoppas att man håller sig frisk - av någon konstig anledning blir jag alltid sjuk nu för tiden så fort jag har barnvakt och möjlighet att träna på lite. Nej, den trenden är det dags att bryta!

Nu är det dags att göra ett sista ryck och hänga tvätt. I morgon är det en ny dag igen!

Höres!

PS: kul att höra från dig Lotta och att du bor nästgårds :). Hör gärna av dig så kanske vi kunde ses, träna eller nå´t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!