header

header

22 november 2009

Jag är fast!


Måste krypa till korset och erkänna att jag är totalt fast i Stephanie Meyer´s underbara böcker om Bella och Edward. Den senaste veckan har jag befunnit mig i en värld full av vänskap, mord, vampyrer, varulvar och en helt otrolig kärlekssaga. Kan inte riktigt koncentrera mig utan vill bara läsa, läsa, läsa hela tiden - vill ju veta om dom kommer få varandra till slut. Det har blivit några sena kvällar och en hel del tårar:) Mina kära i min omgivning kommer nog bli glada när jag läst klart alla böcker för jag har ju inte varit direkt kontaktbar den senaste veckan. Har hunnit med 2 böcker, ca 900 sidor, och börjat på den tredje och sen återstår bara en bok. Lite trist för jag vill inte att sagan ska ta slut utan fortsätta i all evighet.

Såg förresten filmen "Twilight" i gårkväll och den gjorde mig inte besviken. Om man som jag är fascinerad av vampyrer och andra väsen samt en obotlig romantiker kan det inte bli annat än succé. Ser fram emot den andra filmen "New Moon" som hade premiär i fredags, kommer nog se den inom en mycket snar framtid.

Nu är det dags att återvända till sin egen verklighet och ta tag i det som ska göras här hemma: diska, tvätta och annat som tyvärr måste göras men en och annan resa till Forks ska jag nog hinna med idag :)

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!