header

header

5 november 2009

Svininfluensa....

... har jag nog inte fått men jag mår ärligt talat skit. Vaknade tyvärr inte upp i morse och kände mig pigg som en nötkärna. Hade fortsatt ont i nacken och huvudet och frös som bara den. Ja, ja pallrade mig iväg på jobbet och tog mig igenom förmiddagen. Hämtade på dagis, hem - fick städa idag igen (jippi, not) Det är så j-kla trist att komma hem och det är skit över allt varje dag, men nu är det förhoppningsvis inte många sådana dagar kvar. Skulle det vara det tror jag att jag antingen får a) emigrera, b) skaffa hemhjälp eller c) gå med skygglappar - är ju inte precis den typen som gillar när det är skitit här hemma.

Har i alla fall fått vila lite i soffan framför svt-play och gårdagens avsnitt av True Blood - mumma men nu är det dags att göra lite nytta igen - mängder av tvätt att ta hand om.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!