header

header

3 november 2010

Den senaste tiden har jag och vår lilla tjej inte kommit särskilt bra överens. Det har varit dagliga diskussioner och oenigheter och det har inte varit varken kul eller lätt. Eftersom sambon ska till Norge och jobba i morgon bestämde jag helt sonika att lillan får vara ledig i morgon och åka med pappa till mormor och morfar!

Tror att det blir bra för oss båda att få lite tid från varandra, det är i alla fall det som jag intalar mig själv. Känner jag mig själv rätt så kommer jag ha svårt att njuta av ensamheten. Jag brukar ha fått nog när jag varit ensam någon timme. Det gäller bara att intala sig själv att jag faktiskt kommer få 1 ½ dag för mig själv och passa på att njuta av det. Hade jag varit frisk hade jag kört åtminstone två rejäla långpass men nu vet jag inte vad jag ska göra. En sak vet jag och det är att jag ska försöka ladda batterierna och njuta av att inte behöva bråka och ta påfrestande diskussioner i några värdefulla timmar!

Nu ska jag packa klart hennes väska och försöka att inte gråta när hon åker iväg.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!