header

header

6 juni 2011

Lediga dagar!

Vilken nationaldag och vilka dagar vi haft de senaste 5 dagarna! Riktig sommarvärme där den mesta tiden har tillbringats utomhus. Det har solats (moi), lästs böcker (moi), virkats (moi), premiärbadats både i grannarnas pool och i älven (Emma), åkts karusell på Falukalaset (Emma) lekts, tränats och slappats. En perfekt ledighet med andra ord.

I morse var jag ute och tränade tidigt - det blev ett cykelpass - för att vi på förmiddagen skulle följa med grannarna på utflykt till Finnsåsens fäbod som ligger i skogen mellan Borlänge och Ludvika. Och den utflykten är jag mycket glad och tacksam att den blev av - vilken oerhört vacker plats! Kan mycket väl förstå att Emma och Fredrik valde att gifta sig där. Det kommer garanterat att bli fler utflykter till detta sagolika ställe!




Vackra blommor och underbar grönska vid denna rofyllda plats!

Kom på mig själv att åka och njuta i morse när jag tränade och känna oerhörd tacksamhet över att vi bor i ett så vackert land som Sverige faktiskt är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!