header

header

18 mars 2017

Senaste tiden.

Det blir inte lika många tillfällen jag kikar in här numera. Den senaste tiden har det varit galet mycket och tillfällena att sitta med datorn blir allt färre. Det finns inte tid för det just nu helt enkelt.

Den senaste tiden har det varit mycket varenda dag och jag har prioriterat att ta varje tillfälle jag kunnat att åka skidor. Tyvärr sjunger ju vintern på sista versen och frågan är om jag inte åkte mitt sista skidpass här hemma i förrgår. Visst kommer det säkert gå att harva runt på en kort konstsnöslinga men nja, den tiden är förbi känner jag och i stället har jag faktiskt kört igång med löpningen. I går blev det årets första löppass i skogen och det kändes helt ok det också.

Mobilbild från tisdagens skidtur.


 Torsdag & sista (?) skidpasset.

Magiskt fint på löppasset igår.

Lördagsmorgon nu och exakt vad helgen innehåller vet jag inte. Vi måste i alla fall ta tag i cykelfrågan för någon som växt tokmycket i vinter, men sen tänkte jag nog mest försöka att ta det lugnt och återhämta mig. Ska nog också försöka att få till ett porträtt som jag gått och funderat på ett tag.

Hoppas ni får en bra helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!