header

header

11 mars 2017

Vilken makalös lördag!!

I dag måste man säga att vårkänslorna kom med buller och bång till vårt land. Vilken makalös dag det har varit och jag har nog tillbringat de flesta av dagens timmar utomhus i solen.

Drog ut tidigt i skidspåret och oh my, vilken skidtur!! Klister under skidorna, en sol som strålade, superfina spår, kanonfäste och en pigg kropp - det var verkligen en skidtur när den är som bäst 💖. Kunde inte sluta åka så det blev längre än jag tänkt men eftersom man inte vet när man får uppleva en sådan dag igen gällde det ju att passa på.

 Lita på att man blev glad när man kom upp till stadion & spåren såg ut så här!!




Så klart kunde jag ju inte vara inne när jag kom hem så det var bara att stretcha och duscha och sen ut igen. Började med att städa bilen ordentligt - så himla välbehövligt. Sen satte jag mig på fårskinnet i solväggen. Lika gött som i går och extra lyxigt kändes det när man kunde sitta där och titta på 5-milen från Kollen.

Barnen här hemma plockade fram hopprepen och hoppade. Likaså kom tennisracket och bollar fram - säkra tecken på att våren är i antågande. Och jag blev rastlös efter min session i solväggen och fick med mig grannen ut på en löptur. Härligt att både springa och ha sällskap.


Snart väntar den stora finalen av årets Mello. Vem som vinner återstår att se - har ingen klar favorit i årets startfält utan det känns som en ganska öppen historia.

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!