header

header

8 september 2009

Basketkängor!

I dag kom det ett litet paket med posten och där var dom - Emmas fina, coola, rosa basketkängor! Som jag har väntat på dom. Dom kommer bli helt kanon att ha i höst till både jeans, kjol och klänningar - perfekta dojor helt enkelt.

Vi har varit ute större delen av dagen Emma och jag. Vi har power walkat, lekt med grannarna, rensat i trädgården -det borde snart vara färdigrensat för den här säsongen. I kväll var den stora frågan om jag skulle orka ut och träna eller inte. Beslöt mig till slut för att ta ut cykeln och trampa. Ångrade mig lite när jag konstaterade att det var motvind hela vägen men nu när man sitter i soffan framför tv:n så känner man sig ganska nöjd att man kom ut. Nu är det dags för premiär av Idol. Får väl se vad den här säsongen har att bjuda på, garanterat en massa pinsamheter.

Auf wiedersehn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!