header

header

7 oktober 2009

Home alone.

Jaha, så var man ensam hemma igen. Mamsen och papsen hade åkt hem till Fagerås i dag när jag och lillan kom hem efter jobb och dagis. Måste erkänna att det var trist för man vänjer sig liksom med att ha någon som är här hemma när man kommer hem. Vet inte hur jag ska kunna tacka dom för allt dom gjort den här veckan dom varit här. Det har verkligen varit service och hjälp med allt man kan tänka sig men framför allt så har jag haft sällskap varje dag och det har varit värdefullt vill jag lova! Hoppas att ni vet hur tacksam jag är och hur mycket ni betyder för mig! Ett stort TACK i alla fall!

Måste dock erkänna att min ensamhet inte blir allt för långvarig för i kväll kommer sambon hem och det ska bli skönt. Misstänker att han kommer vara solbränd och vältränad efter sin vecka i de italienska alperna. Kan ju garantera att han inte kommer att mötas av samma syn här hemma. Kanske man skulle ta och smeta in sig i lite brunkräm så att man inte ser allt för hemsk ut :)

Måste visa mitt senaste skofynd. (Ja, jag vet att jag är velig mamma). Hittade dessa på Eurosko igår men hade sådan beslutsångest så jag beslöt mig för att strunta i att köpa dom. Efter god sömn i natt (not) och modigt övervägande smet jag in på affären på vägen hem och slog till. Tror att dom kommer att bli bra att ha nu i höst.

Vet inte riktigt hur vi ska spendera eftermiddagen, hade tänkt vara ute men det blåser ju nästan storm - är inte så sugen, var ute och powerwalkade förut och höll på att blåsa bort. Får väl försöka att komma på något att aktivera oss med. Just nu sover trollungen och jag sitter och surfar. Hade nästan trott/hoppats att svt skulle ha lagt ut kvällens avsnitt av True blood men icke sa nicke. Det hade ju varit perfekt, då hade jag kunnat se avsnittet i dagsljus och sluppit bli rädd :) Fast känner jag mig själv rätt kommer jag nog sitta klistrad framför tv:n vid 22 även om det är kolsvart ute.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!