header

header

8 oktober 2009

Not alone!

Vart tar tiden vägen egentligen? Ja det kan man undra. Konstaterade i dag att nästa vecka är det bara 10 veckor kvar till jul!!!! Det är ju helt sjukt, det var ju sommar nyss. Jag fattar verkligen inte att tid kan gå så himla fort. Det känns som att livet rusar fram i expressfart och man hinner inte stanna till och verkligen se vad som händer - det är knappt man hinner slå upp ögonen på morgonen förrän det är dags att slå igen dem igen på kvällen och ytterligare en dag i ens liv har passerat. Det är inte utan att man känner sig lite stressad över vad man gör med sitt liv egentligen.......

Det blev ingen brunkräm i fejan igår - något som skulle ha behövts idag för idag har jag varit trött och glåmig. Sambon kom hem sent igår - mitt i True Blood!!! (jag fick lov att kolla på svt play idag i stället). Han var brun och fin och hade haft det superbra. Både Emma och jag fick fina saker, bl a fick jag en äkta Armani-väska!!! Ett steg i rätt riktning mot mitt mål i livet - att bli en äkta lyxhustru - det är bara extensions, lite plastikoperationer och en hemhjälp att skrika på som fattas! (obs! detta var skrivet i ren ironi). Hur som helst blev jag superglad för väskan för jag har verkligen velat ha en riktig märkesväska. Ett stort tack, M!
Nu ser jag fram emot en härlig helg här hemma med massor av mys!
Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!