header

header

22 december 2011

Koma i Fagerås

Ja så befinner vi oss hemma i Fagerås för årets julfirande! Vi kom hit i i gårkväll efter en ganska dryg dag och bilresa. Gårdagen var minst sagt hektisk med allt som skulle packas och fixas. Tyckte att jag hade börjat i god tid men det hade jag visst inte visade det sig. Men nu ligger det bakom o jag ser fram emot några lugna dagar hemma hos mor o far!

I dag har jag o lillan varit här hemmikring då sambon for till det västra grannlandet tidigt i morse och inte väntas hem förrän sent ikväll. Tog en löptur i förmiddags och en promenad i eftermiddags. Dessa fysiska aktiviteter resulterade i att jag mer eller mindre har varit i koma större delen av dagen och t.o.m. legat i sängen och vilat inte en utan två gånger! Nej, nu får det vara slut på sjukdomar så man får bli pigg igen och kunna träna som vanligt.

Nu fortsätter slappandet och den låånga väntan på tomten. Kommer han inte snart???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!