header

header

28 december 2011

Mellandagsrea.

Hade bestämt mig för att INTE gå på årets mellandagsrea och trängas med en massa folk - inte min favoritsyssla som ni kanske minns (syftar bl. a. på inhandlandet av julklappar varje år). Men när sambon skulle en sväng på Kupolen var ju övriga familjen tvungna att följa med :-).

Nog för att Kupolens parkering var smockfull men väl inne var det inte så horribelt med folk. Kan i och för sig bero på att de flesta säkerligen varit där några dagar tidigare. Det blev ett besök på MQ och ett på Esprit för min del. Kom hem med 5 nya tröjor som jag fyndat till billig peng! Det är då det är kul att shoppa!

Mina fynd: de två rosa tröjorna samt den vita är från MQ och den randiga och bruna från Esprit


Måste även visa den fina klänning jag fick i julklapp. Det är mamma som har stickat den!!! Blev så glad för den och jag måste säga att hon är duktig på mycket min mamma, speciellt på att sticka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!