header

header

27 december 2011

Världens bästa Carlsson!

Att jag omges av goa människor vet jag sen tidigare men man kan inte låta bli att bli riktigt glad när en kär vän kommer förbi med en så här fin present!

Detta kit fick jag av världens bästa (Bodil) Carlsson när hon och hennes äldste son, tillika Emmas kompis, Rasmus kom förbi i kväll! Stort tack kompis, du är bara för go och snäll!

Så här dagen efter annandagen har det inte varit mycket aktivitet från min sida. Vaknade upp aptrött (säkert efter nattens stormande) och den tröttheten höll i sig resten av dagen. Har därför mest suttit stilla och läst i min julklappsbok - som för övrigt var så bra att jag inte kunde släppa den förrän den var utläst.

Hela familjen har jullov den här veckan och tanken var att det skulle bli massa skidor åkt men om man inte ska ta fram rullisarna så ser det mörkt ut på den fronten. Det blir väl att se på Touren om det ska bli några skidor. Nej, något ska vi väl kunna hitta på, i vilket fall är det väldigt skönt att vara ledig :-).

1 kommentar:

  1. Nu blev jag glad i hjärtat! tack själv vännen min! KRAM från Carlsson

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!