header

header

8 juli 2012

Fika

Denna gråa, regniga söndag har innehållit en hel del måste jag säga. Började dagen med en tidig morgonpromenad (var ute vid 05.30) - hann precis hem innan det började regna - bra tajming :). Efter frukosten drog jag igång och städade - blää va tråkigt men ack så skönt när det var klart 2 timmar senare. Ett styrkepass följde på det. Att träna ute när det ösregnar är INTE min melodi!

På eftermiddagen blev jag hämtad av fru Bingman och vi åkte ut till Torsång där vi fick 2 härliga timmar fyllda av skratt, prat, fika och avkoppling. Vi satt ute och det var kanonmysigt att sitta där under taket och höra regnet smattra. Tack Bodil, det här måste vi göra fler gånger!

Redigt gofika! Mmmmmm.
(vill bara poängtera att jag inte åt allt detta fika själv - även om jag nog kunnat trycka i mig det)

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och baxa upp den lilla som somnade i soffan vid fem-rycket. Hon är inte riktigt pigg - förkylning på g?? - så det är väl lika bra att hon får sova.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!