header

header

14 juli 2012

Tur på sjön.

Äntligen en natt med bra sömn. Hela 8 timmar i sträck orkade jag sova och jag var relativt pigg när jag vaknade i morse (piggheten försvann dock framåt dagen men jag var i alla fall pigg ett litet tag!). En morgonpromenad blev det och det var lika skönt som vanligt :). Hade tänkt träna i dag men en begynnande förkylning ?? satte stopp för det.

Trots utebliven träning blev det en skön dag. Lite fix på förmiddagen och sen tog vi med mor och far ut på en tur i båten. Trots en ganska frisk vind så blev det en härlig tur med gott fika och faktiskt en sol som kikade fram och värmde skönt!

Nu ska här kureras och förhoppningsvis ska den annalkande förkylningen försvinna!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!