header

header

18 juli 2012

Svart och vitt.

Tredje jobbdagen på min fyra dagars vecka är avklarad och jag konstaterar glatt att det bara är en dag kvar till ytterligare tre veckors semester!!!! Gôtt, gôtt, gôtt!! (som vi säger i Värmland!)

I morse lyxade jag till det lite innan jobbet och tog en promenad före frukosten. Åh, vad jag tycker att det är skönt att starta dagarna så här! Speciellt nu när jag inte kan träna som jag vill. Då blir det en del promenader i stället - bara för att få röra på sig!

Hade som vanligt telefonen med mig och kunde naturligtvis inte låta bli att fota lite. Efter lite fix vid datorn blev det några kort i svartvitt som jag blev förtjust i. Lite så där lagom mörka och jag tycker om dysterheten som man kan ana sig till, speciellt i bild 1 och 3 (i alla fall i min tolkning). Tycker inte stämningen i korten är speciellt trevlig men jag tror det är den som bidrar till att jag ändå tycker om dom. Nu inser jag att mitt resonemang låter lite flummigt och konstigt men det bjuder jag på! Här är korten jag resonerar runt:




Nu ska jag ta mig en funderare på vad jag ska hitta på innan sambon och junior kommer hem. Börjar bli friskare och därmed kommer rastlösheten krypande. Kanske blir det lite läsning (om jag lyckas komma till ro), kanske blir det lite mer mixtrande med mina kort. Lite jobbigt är det att inte veta exakt vad man ska göra :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!