header

header

6 april 2011

Blommor & prylar.

Vissa dagar tycker man att inredningen hemma känns oerhört trist och inte allt som man vill ha det. I dag hade jag precis en sådan dag och därför blev det en liten inköpstur med lillan i eftermiddags.

Hade tänkt köpa massa nya blommor och byta ut dom gamla men just blommor har jag jätte svårt att hitta - är nog lite kräsen på den fronten :). Några nya gröna växter blev det dock och även lite nya inredningsprylar. Helt som jag ville ha det blev det naturligtvis inte men en liten förbättring i alla fall. Nedan följer några bilder av lite nya och gamla saker här hemma.





























1 kommentar:

  1. Hej Carina!
    Jag kom på en sak, vi har bytt plats. Du från Värmland och flyttat till Dalarna och jag tvärtom =) Tur vi inte ändrar befolkningsstatistiken för mycket ;)

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!