header

header

30 april 2011

Sista april!

En riktig kanondag måste jag säga att jag haft idag. Morgonpromenad, frukost, lite slappande innan ett långpass på racern, ett besök till Kupolen och en eftermiddag som (mestadels) bara flöt på utan större ansträngningar! Lillan lekte med grannbarnen och dom underhöll sig själva så jag kunde sitta på altanen med min bok!

Till kvällen var vi bjudna till kompisar och det blev en kväll med mycket god mat och mycket trevligt sällskap. Stort tack Fredda & Emilia! Den lilla höll sig vaken ända tills vi satte oss i bilen och skulle åka hem men då var det god natt direkt :)




Den goda maten vi bjöds på. Till efterrätt fick vi en himmelskt god chokladkladdkaka med kokos men den hann jag aldrig ta något kort på - den gick åt kan jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!