header

header

2 april 2011

Cykelpremiär nr 2!

I dag var det äntligen dags. När termometern visade + 10 grader och solen nästan tittade fram då bestämde jag mig för att ta ut hojen för första gången i år! Var bra sugen på att plocka fram racern men premiärturen avverkades på MTB-cykeln i stället. Jösses va kul det var!!!!! Har varit riktigt less på att träna de senaste veckorna då skidåkningen varit dötrist och även löpningen då jag inte tycker om att springa asfalt, men nu kommer det bli kul att träna igen!!!! Det mest positiva var, förutom att det var apkul, att det kändes riktigt bra. Förr om åren har man knappt orkat ta sig runt första cykelrundan men i dag var det bara att trampa på - härligt!! Om denna känsla håller i sig kommer det bli många turer på cyklarna i vår/sommar/höst.

Förutom dagens träning har det varit en ganska soft lördag. I morse läste jag lite innan det var dags för Hoppis & Skuttis med Emma. Den här gången var hon på "rätt" humör och vi hade riktigt kul båda två. Efter lunchen blev det lite mer läsning för min del innan det var dags att träna. Ännu mer läsning hann jag med innan vi åkte till några vänner där vi käkade middag och tôlade en massa - en perfekt avslutning på en riktigt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!