header

header

19 augusti 2011

Fredag.

I morse vaknade jag med en sprudlande energi - otroligt härligt! Dessa dagar brukar jag få saker gjorda och det gillar jag! Detta resulterade i att jag fixade till några kläder som jag tänkt göra väldigt länge: en klänning blev en kjol och en klänning/tunika syddes om lite. Audin & V50:n blev tvättade och så bakade jag bullar!


I dag blev det en variant av Leilas Sticky Buns.

Det blev även träning i dag. Rullisarna kom fram och naturligtvis så tog jag mig inte ut förrän det regnade så frågan är om det inte blev en form av vattenskidor för min del - i alla fall om man ska se hur pjäxorna ser ut numera :). Drog även ut lillan på en cykelrunda i morse - hon cyklade och jag gick. Det gick förvånansvärt bra och även om hon nämnde att hon hade lite ont i benen så pinnade hon på bra och cyklade hela tiden.

I eftermiddags kom mamma och pappa. Dom ska vara här och vara barnvakt i morgon då jag och sambon drar till Mockfjärd på 30-års fest!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!