header

header

15 augusti 2011

Lite nytt!

I går var det dags att packa väskan till Emma inför dagis idag. Tänkte att jag för säkerhets skull skulle kolla om de byxor jag tänkt lägga ner fortfarande passade något så när. Kan meddela att de byxor jag tagit fram plus några till fladdrade högt upp på benen på den lilla. Dessa byxor passade perfekt i våras. Det är minsann någon som vuxit rejält i sommar!

I dag var det bara att skynda sig till Kupolen efter jobbet och riva tag i de byxor man hittade, betala och vara glad. Tösen kan ju inte gärna gå byxlös i höst :). Naturligtvis så var det inte bara byxor som följde med hem. Det är konstigt det där, man hittar ALLTID en massa kläder till henne men väldigt sällan till sig själv........

2 par byxor, 1 kjol, 1 par tights & 3 tröjor blev dagens skörd på Kupolen.

Häromdagen kom ett paket med posten med 2 klänningar & 2 par strumpbyxor.

Nu ska jag sätta mig ner och pusta ut efter städningen av huset innan det är dags för dagens träning.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!