header

header

29 augusti 2011

Funderingar!

Som jag nämnt vid ett antal tillfällen så tycker jag att det är så fruktansvärt dötrist och tråkigt att laga mat. Nu tror jag att detta är värre än någonsin och det börjar bli dags att på allvar ta tag i det här problemet - det är ju inte direkt supernyttigt och hälsosamt att äta knäckemacka och mjölk till lunch i långa loppet.

Har surfat runt en del och funderar starkt på att testa en matkasse. Då slipper man först och främst tänka ut VAD man ska hitta på till middag. Kan ju tänka er vad lätt det är för en person som mig med noll intresse för mat..... Sen slipper man åka till affären och handla utan har allt hemma. Det enda man behöver är att laga själva maten och det inbillar jag mig kommer att gå lättare när man har ingredienser och recept lättillgängligt

Nej, det får nog bli en nystart nu i höst vad gäller matlagningen. Tror jag ska slå till på en matkasse. Frågan är bara vilken?? Om det är någon som har erfarenhet av någon kasse får ni gärna lämna en kommentar och lite tips!

Trevlig måndag go´vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!