header

header

16 oktober 2011

Bergebo hela dan!

Ännu en helg har passerat då hösten har visat sig från sin bästa sida! Vad mer kan en människa begära? Jag njuter till fullo och tankar energi i det vackra vädret.


I morse var jag minst sagt sliten och trött men jag hade bestämt mig för att inte vila förrän på måndag och då var det bara att snöra på sig skorna och bege sig ut i skogen. Var som sagt trött men fick ändå ett härligt pass där ute. Finns verkligen inget bättre än att vara mitt ute i skogen, helt själv, och det enda som hörs är ens eget flåsande och isättande av ens fötter i marken. Jag vet att jag är lite knäpp men det är där ute jag trivs.

Jag hann precis hem och stretcha och äta lunch (som sambon hade lagat) innan det var dags att åter bege sig till Bergebo. Vi hade bestämt träff med kompisar och deras barn där uppe och vi fick en skön och slapp eftermiddag i den värmande höstsolen. En perfekt avslutning på en perfekt helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!