header

header

8 oktober 2011

Londonfynd!

Kom just på att jag glömt att visa mina fynd från shoppingen i London. Lite komiskt är det men trots att man åker till en storstad med hur många affärer som helst så hittar man massa saker i dom affärer man går i här hemma :). I mitt fall blev det Esprit och Vero Moda jag gick bananas på. Hade kunnat handla minst dubbelt så mycket men fick lov att hindra mig själv ;)







Allt på bilderna kommer från Esprit förutom den stickade klänningen och den gråa toppen överst på bilden ovan. Dom kommer från Vero Moda.

I dag har det varit en lite konstig men bra lördag. Vaknade i går och trodde att det var lördag och i morse trodde jag att det var söndag. Lite bakvänt men skönt - får ju en dag i "bonus" i morgon! Har som sagt haft en bra dag och i korthet har jag gjort följande: tränat, fixat lunch, åkt lite bil, putsat alla fönster utvändigt, ätit godis och jäst i soffan, varit ute och inte gjort något särskilt.

Nu sitter jag i soffan iförd mina rags (raggsockor) med min goa familj och myser framför tv:n - Micke & Molle 2 - och brasan sprakar hemtrevligt. I kväll är det 4:e Pirates of the Caribbean som står på filmagendan. I går avverkades Just Go With It med Jennifer Aniston och Adam Sandler -en jäkligt rolig film - det var längesen jag skrattade så mycket! Se den!!!!

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!