header

header

13 oktober 2011

Måne & mys(??)

Dom senaste dagarna har det varit fullmåne, om det nu är någon som har missat det. Själv så har jag alltid svårt att sova just vid fullmåne. Om det är en tillfällighet eller inte låter jag vara osagt men lite märkligt är det allt att det är likadant varje gång månen lyser klart.

I gårkväll var månen nästan otäckt vacker.Jag var bara tvungen att gå ut och fota lite. Konstaterade dock att mina objektiv inte var tillräckliga för att kunna ta den där bilden som jag så gärna ville ta men några hyfsade bilder blev det.



Eftersom jag är en riktig bokmal och älskar hösten så är regn och rusk och en bra bok en oslagbar kombination. Trots att jag har en del olästa böcker här hemma så var jag bara tvungen att fylla på bokskåpen så idag kom det ett paket från Adlibris med posten.


"Den glömda trädgården" - Kate Morton, "En dag" - David Nicholls & " Vår bästa tid" - Penny Vincenzi.

Längtar efter att krypa upp i min stora öronlappsfåtölj med en av dessa böcker och "försvinna" från vardagen lite. Men först ska huset städas, kroppen tränas och den lilla 4-åring underhållas men dagen är inte slut ännu :)

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!